The Heirs

kedd, február 10, 2015

 The Heirs 
....a szegény lány és gazdag fiú szerelme...
Történetünk főszereplője Kim Tan (Lee Minho), aki egy hatalmas vállalat második örököse. A dorama kezdetekor éppen Amerikába tartózkodik, miután bátyja oda küldte azzal az indokkal hogy "csak szórakozzon, ne foglalkozzon semmivel, ne tanuljon, csak élje az életét". 
A másik oldalon megismerkedünk a szegény Cha Eun Sanggal (igen-igen, Park Shin Hye..) aki rengeteg részmunka idős állást vállal hogy pénze legyen, és akinek a nővére ott hagyva őt és édesanyját Amerikába utazik, látszólag fényes életet él jelenleg is. Amikor a nővére hirtelen bejelent egy esküvőt, a lány személyesen utazik el hogy átadja azt a kis pénzt ajándékként amiért az édesanyja rengeteget dolgozott. Ám ott kiderül hogy a nővére nem is megy férjhez, és konkrétan semmi se úgy van ahogy a nő azt előadta. Viszont megismerkedik a fiatal és vonzó Kim Tannal és elkezdik megismerni egymást. Ismerkedésük gyorsan befejeződik, amikor a lány életében végre minden rendeződik (visszakapja a fiú miatt elvett útlevelét és végre feltudta venni a kapcsolatot a gyerekkori barátjával, aki szintén Amerikéba tartózkodik) és visszautazik Koreába. 
Tan végül csak nem tudja kiverni a lányt a fejéből ezért ő is hazautazik. Ahol elkezdődik a rengeteg civakódás, verekedés, szerelem, viszonzatlan érzelmek és stb...
tumblr_mwngj5n5sE1qjkud7o9_500.gif (500×180)

Főszereplők között rengeteg ismerős arcba bukkantam. Kim WooBint a School 2013-ból ismerem, Lee Minho csodálatos alakításainak már többször szemtanúja voltam a Boys Over Flowersben és a City Hunterben is... és ott van Park Shin Hye. Aki rengeteg dorama főszereplőnője számomra ismeretlen okokból, bár a Pinocchio leírásnál nem említettem, de egy csepp szimpátiám nincs a hölgyemény iránt. Nem vagyok hasra esve a színéki játékától. És most kezdhetném kritizálni a csók jeleneteknél nyújtott gyenge jelenteit amit rengetegen kritizálnak, de nálam már alapból a hangja kiveri a biztosítékot. A You're Beautifulban elég jól játszotta a karakterét, de pl a Pinocchioban amikor Ha Myeongtóé/Dal Potól az kiveri a biztosítékot. Katasztrófa a nő, és már bocsánat minden kedves Shin Hye rajongótól. Egyébként ő volt az oka hogy hezitáltam a sorozat megnézésében, de végül konkrétan nem rontott a sorozaton, de pl semmi pluszt nem is adott hozzá. Ott volt, végig nyávogta és ennyi.

Nem említettem még Kim Tan bátyját, akit én imádtam a sorozat alatt. Na még egyszer, tehát a bátyot is igen megkedveltem (főleg a végére) de a testvér kapcsolat az amit igazán imádtam. Kim Won ( Choi Jin-Hyuk) első ránézésre nagyon utálja az öccsét, hisz egy részt féltestvérek, másrészt a pozícióját is jogosan féltheti. Azonban Tan oda van a bátyjáért, amikor Eun Sang megkérdezi hogy ki az a fiú, Tan csak úgy válaszolt hogy "Az a személy, akit a legjobban szeretek", persze a lány egészen addig amig Tan el nem mondja hogy a bátyja, kissé félre érti a helyzetet. Szóval látszólag az Won próbálja félre állítani Tant az utból, ám hamar kiderül hogy nagyon foglalkozik vele. Kedvenc jelenetem amikor Tan és Young Do sokadjára is összeverekednek, és az igazgató (Tan mostohaanyja) behívatja Tan bátyját és Young Do apját, és amikor a nő elmondja hogy a fiú a 100. helyen áll az iskolai rangsorban, Won egyből visszakérdez "ez országos helyezés", erre nő elmondja, hogy nem osztályos, egy osztályba 100-an vannak. Amikor kijönnek látszik hogy az információ teljesen lesokkolta a nagy testvért. Nagyon durva volt. 

  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés