JJY Band - Sunset MV

kedd, szeptember 01, 2015


Én nem tudom hogy mentem el az MV mellett így, hogy a harmadik napra rá hogy kiadják látom csak amikor állandó jeleggel a fy!jjy-t nézegetem. Rejtély. Mindenestre végre rábukkantam és teljesen bele is szerettem.
Őszíntén szólva a Sunset nekem nem a kedvenc dalom az Escape to Hungover albumról... SŐT! Tetszeni teszik a dal, de amikor ott az albumon egy OMG vagy egy Alibi akkor nem a Sunset-et fogom hallgatni. Na de most, hogy egy kis egyszerű MV-t kaptunk JJY-től a Sunset akusztikus verziójával teljesen beleszerettem, bár be kell vallanom hogy így akusztikusan azért sokkal jobban tetszik (de még mindig az Alibi a kedvencem az albumról!). 
Maga az MV nem egy nagy valami, de mégis van benne valami ami az embereket megfogja. Nagyon egyedi, mert keskeny sávon fut végig az MV mintha egy kis telefonról néznénk. 
Amit sajnálom hogy a bandából csak a gitáros van benne de ő is alig látszódik... pedig az a gitáros azért az jól néz ki hé! De tény mi tény... ha én vágtam volna össze akkor is így nézett volna ki ez az MV, mert ez a kis 4D rocker piszkosul szexi végig
Plus JJY pulcsiján lévő felírat: "I Love You but I Love Me More" csak epic :D.

  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés