Idol szerelem: Jung Joon Young

csütörtök, július 16, 2015

Avagy a 4D herceg is megérkezett...

Életemben nem írtam még ilyen hosszú ideig senkiről, semmiről se blog bejegyzést és valószínű nem is fogok. Majdnem két teljes hétbe tellett míg megírtam róla ezt a bejegyzést és ennek az az oka hogy egy részt, hihetetlen hosszú lett, más részt pedig rengeteg mindent néztem meg csak miatta, pl., megnéztem az eddigi összes 2 Days 1 Night részt (ami olyan 79 rész lehet jelenleg, és ezek 1 óra 40 perc körül van egy rész), megnéztem azokat a jeleneteket amiben ő és Yumi szerepel, megnéztem az összes SuperStar K4 videót amit csak találtam róla, rengeteg fancamot és rengeteg egyéb műsort néztem meg csak miatta. Természetesen a The Lovers és a Love Forecast se marad ki a listából.

De akkor lássuk is ki az az idol aki fenekestül felforgatta a bias listámat és úgy vágódott Hyukjae elé mint az állat. 
De hogy is ismerkedtem meg vele? Hát igen, elég hosszú történet.
tumblr_mx4gebZXVs1t0j0y6o1_500.gif (500×229)
Tökéletes mosoly *.*


Kezdjük ott hogy a BtoB-al kezdtem el kicsit jobban megismerkedni, azon belül is Sungjae-val, mert ugye bár ő az egyik főszereplője a School 2015 - Who Are You-nak. Így el is jutottam a Song For You 3. évadéhoz, aminek három MC-je van Kangin (Super Junior), Amber (F(x)) és Sungjae (BtoB). Random felállásba néztem részeket, egészen meg is tetszett nekem, amikor eljutottam az első részig, és ott a BtoB pár tagja, illetve Jung Joon Young volt a vendég. Nekem ott eszembe jutott hogy áh, én ismerem őt, ő énekli a TEENAGER-t. Valahogy hihetetlen aurát bocsájt magából így muszáj volt kicsit rákeresnem, ahol ugye persze ugye megtudtam róla elég sok mindent.
És el kell mondanom hogy ő nem olyan idol mint az összes többi akit ismerek. Attól függetlenül hogy olyan hangja van hogy beremeg tőle a ház, nagyon szép arca van, kiállása van, na meg olyan szövege hogy mindenki fatal error-t kap igenis meg kellett szenvednie azért hogy ismert legyen. Több ügynökség tagja volt, Superstar K4 tehetségkutatón a harmadik lett. A karrierje 2007-ben kezdődött de a nagy áttörés inkább 2013-ban jött amikor hivatalosan is debütált, illetve kiadhatta az albumát. Több csapat énekese is volt, köztük a LEDApple is, csak ott problémák voltak Joon Young előző ügynökségével.
tumblr_n8ancmc72Z1regdzto1_500.gif (500×240)
2013-ban viszont több szórakoztató műsorhoz is csatlakozott, köztük a 2 Days 1 Night-hoz, illetve a We Got Marriedhez is.  Mindkét műsorról fogok írni később, bár a WGM esetében már pár párost láttam, pl Khuntoria részeit kezdtem el nézni de aztán végül abbamaradt. A WGM Joon Youngos részeit már nagyjából megnéztem, jelenleg örök project 2 Days 1 Night,ami viszont katasztrófa a jó értelembe. Inkább esténként szoktam jobban nézni a részeket és teljesen kiszoktam rajta égni. Nagyon jó kis műsor, nagyon jó tagokkal. De bővebben majd később írok a műsorról egy másik posztba.

Szóval Jung Joon Young. Hát kicsit beszéljünk maga a személyiségéről mert az ami a csúcs az ő esetébe. Gyakran lehet az ő youtube-os videóban látni hogy ő egy igazi 4D személyiség. Ez teljesen igaz egyébként. A 2D1N esetében is rengetegszer padlóra vágta az idősebbeket a szövegével, mert annyira spontán dolgokat tud mondani, hogy az hihetetlen. Viszont amin én legjobban kiborultam az ő esetében az az volt amikor kiadta a TEENAGER c. albumot, és meghívták a Weekly Idolba.
tumblr_n97768XeHu1ru7khoo1_500.gif (500×274)
A balett mester :D
A műsor egyik MC-je, Defcon a 2D1N állandó tagja, így jól ismerte Joon Youngot, viszont a másik MC Doni, teljesen ledobta tőle a láncot. Egyrészt hogy ugye ő több helyen élt (Indonézia, Kína. Anglia, Franciaország, Fülöp szigetek) , kérték hogy szóljon már egy pár szót, japánul, kínaiul stb, erre csak tökre alap dolgokat tudott mondani.
A japán például tökre törve mondta, kicsit keresztezve angollal. Aztán tanult (elvileg) taekwondozni, balettozni és hegedülni is, de egyiket se tudta rendesen bemutatni. Donit teljesen taccsra vágta. Még sose láttam ilyen szétszórtnak a MC-ket (legalábbis Doni volt az aki inkább szétszórt lett tőle, mert ugye ahog említettem Defcon már hozzá van szokva :D).
Egyébként rengeteg műsorban kérik tőle hogy beszéljen valami más nyelven, de mindig kiéget vele mindenkit.
Viszont a kínai kiejtését gyakran dicsérik neki.
Bár szerintem egy zseni ez a pali, amit a 2D1N-nál is bebizonyított. Nagyon vicces rész volt amikor a csapat tagjai vs Joon Young volt a csapat, és a többiek kérdezték a staff-tól hogy mit ajánlanak neki mint játék, amiben letudják győzni őt, erre a faszi így nyilatkozott "A lényeg hogy ne agyi játék legyen" a többiek meg "Azt egyből gondoltuk."
Azt is elkell mondani róla hogy ő DJ 2013 óta. Jelenleg a Jung Joon Young Shimsimtapa rádió program DJ-je, ahol rengetegen dicsérik mert őszintén érdeklődik a hírességektől, csapatoktól stb.
Emellett Joon Young-ot rengetegen kritizálják a durva beszéd stílusa miatt, illetve sokan arrogánsnak tartják. Viszont azok akik kicsit jobban utána néztek akkor tudják hogy egyáltalán nem arrogáns, igaz, néha tényleg durvábban szólal meg mint mások és hogy nem úgy viselkedik a nála idősebbek ahogy az más koreai.
De ebből látszik hogy nem játssza meg magát. Tényleg önmagát adja és ez tiszteletre méltó. Egyáltalán nincs elrejtve jó mélyen a valódi személyisége, nem tagadja hogy ő milyen vagy hogy mit szeret. Én még koreai idolt nem láttam aki ilyen nyíltan kimondja hogy ő iszik, cigizik, csajozik stb.

Érdekes tények róla:- két olyan esetről is mesélt amikor nem saját dalt énekelt és a dalszöveggel problémája akadt. Egyszer a rádióba a NIRVANIA egyik dalát énekelte, és a számítógépen ki kellett volna adnia a dalszöveget, viszont nem történt meg így improvizálnia kellett, így a dalszöveg félig amerikai félig koreai lett. A másik esett egy rock fesztiválon történt és a Sweet Child O' Mine-t énekelte, amikor elindult a zene rögtön a szél el is vitte a dalszöveget...
- a SuperStar K4-ben megjegyezte hogy csak azért gondolják róla hogy csak az alkoholos és a nők érdeklik mert mindig csak ezzel a kettővel kapcsolatban tesznek fel kérdéseket, és ilyen kérdés hogy "mi a kedvenc együttese?" soha nem volt
- a 2 Days 1 Nightba történelmet írt, ahová valószínű úgy fog bevonulni mint a legszerencsésebb férfi az egész 2D1N során
- mivel nem Korában született ezért neki a nyelvet is tanulnia kellett, így sokszor félrehall olyan mondatokat amik a többi koreai számára tök egyértelmű, illetve elég sok szót nem is tudd hogy mi
- van egy főzős blogja. Minden héten legalább egyszer főz és nagyon jól is csinálja.
- saját állítása szerint ő nem olyan rossz fiú mint ahogy őt beállítják mert amikor a barátai átmennek hozzá mindig főz nekik
- A JJY Band tagjai azt mondták hogy Joon Young olyan mint egy jó apa. Mindig vesz nekik kaját.
- lehetetlenség megmondani hány tetoválása van. Komolyan mondom. Amiről én tudok: a mellkasán van egy új, hátul a jobbján is van egy új, a kezein is van ha jól tudom három is, (egyiken egy, másikon kettő) de  lehet több is, és mintha valamelyik oldalán is láttam volna egyet
- gitározik, zongorázik illetve hegedülni is tudott még a SSK4-ben de ezt azóta nem tudta bebizonyítani
- nem tűz ki maga elé nagy álmokat. Egyszer kérdezték a 2D1N tagjaitól hogy mi az amit abban az évben elakarnak érni, mindenki nagy dolgot mondott, erre JJY "Power Blogger akarok lenni." és az lett :D
- nagyon érdekes tánc stílusa van
- nagyon őszinte, több műsorba is nem színezte a történetett amit mesélt, hanem csak úgy elmesélte ahogy tényleg történt és az MC-k is és a további vendégek is megvoltak lepődve hogy milyen őszinte egy fiú
- A Super Star K4 óta (2012) nem volt ott a szüleinél, abban a házban pedig amit a szülei építettek a Jeju szigeteken egyszer sem volt. A 2D1N műsorban látogatott el oda először. Édesanyja kérdezgette tőle hogy "Na milyen a ház?", erre ő meg "Hát.. jobb mint gondoltam." :D :D
- 4D személyisége nagyon híres (4D személyiséget azokra mondják akik teljesen máshogy viselkednek mint a "normális emberek", különcök, eltérő gondolkodásmódjuk van, eltérő viselkedésük), na már most oké hogy ő 4D de sokan kevesellik azt a 4-es számot az ő esetében (4D személyisége van még: 2NE1- Bom, BEAST-Hyunesung, SUJU-Heechul, FT Island-Seunghyun)
- imádják őt a szórakoztató műsorok staff tagjai
- nagy Jang Nara rajongó :D
- a családjában ő a legfiatalabb, van egy bátyja, Jung Joon Ha, akivel hihetettlen hasonló konkrétan mindenük, a viselkedésük, a beszédstílusuk, a HANGJUK, a megjelenésük

Kedvenc cover dalaim tőle: Waiting Everyday, For you, It's My Only World, Complicated, Love, Because I Love You, Remember, Understanding Men and Women, Did You Forget, Bed of Roses, Always
Kedvenc dalaim tőle: Sense of Ending, Alibi, OMG, The Phone Number I KnowJust the way you are,
Kedvenc műsor amiben szerepel/szerepelt: 2 Days 1 Night [saját készítésű best of videó]
LegEPICebb fellépése: Black and White feat RAP MONSTER - perfect :D az a tánc....
Random videó: Up&Down

A The Loverről, a Love Forecastról, a WGM jelenteiről és a 2 Days 1 Nightról lassan pedig érkezik a külön post.

  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés