Sorozat mánia: Teen Wolf

hétfő, március 03, 2014

Avagy szeressük a Teen Wolfot halálunkig ~ Ámen!
És íme, eljutottam odáig hogy végre életem egyik leghatalmasabb csalódásáról (mármint jó érelembe) ami végül a legnagyobb kedvenc sorozatommá vált röpke 2 rész után. 
Mielőtt neki kezdenék itt a bővebb kifejeztéseknek és pontokba foglalnám hogy miért is ajánlanám én ezt a sorozatot bárkinek ( azaz B Á R K I N E K), előtte leírnám miért is mondom hogy a Farkasbőrben (ami aztán igen szakszerű fordítása a Teen Wolfnak) pozitívan csalódtam.
Tehát, kezdjük az elején. Igazából egy röpke pillantásból megállapítottam hogy: Áh, ez nem nekem való, a cím is milyen már, Tini Farkas, tökre izgalom gerjesztő. Aztán egy teljesen véletlen folytán eljött a pillanat amikor, áh, vájunk csak, én unatkozok, áh, várjunk csak én NAGYON unatkozok. És hát itt történt hogy jött a Teen Wolf. És akkor el is jutottunk a második pontig, miért is szeretem én ezt a sorozatot annyira:
Kezdjük is a történettel (igazán nagyon jó vagyok story írásban, aham, azért szoktam mindig más forrást megjelölni itt, de most hero leszek!):
A főszereplő Scott fiú, egy igazi lúzer, legjobb barátjával Stilessel együtt. Igazából nincs semmi különösebb szerepük az iskolába, nem vezéregyéniség egyik sem, így elvannak egymással, üldögélnek a lacrosse meccseken a kispadon. Legalábbis így volt, aztán Stiles elindít egy lavinát, kihallgatja apucija üzenteit (mivel az apuci Beacon Hills seriffje), ahol is kiderül hogy egy nőt kettévágtak. Így hát két bátor főhősünk neki vág egy sötét erdőnek megkeresni ezt a nőt (illetve annak két darabját). Egy véletlen baleset során Stilest elkapja az apuci, hazaviszi, azonban Scott ott marad, akit megharap valami. Na vajon mi? Áhá, egy farkas! 
És itt az ok hogy én miért is nem írok storylinet. És itt az ok hogy linkelem is a wikipédiát egy normális leírásért!
Nahát, a történet kipipálva (úgy ahogy), most jöhet a háromas pont: Szereplők! Ésss igen ~ erre már akadhat spoiler is!
Scott Mccall: Ő volna a mi fő-fő-főszereplőnk. Elmondanám hogy a három évad során voltak krízis pillanataim vele. Mondhatni, a kapcsoltunk, eléggé gyenge lábakon állt néha-néha. Néha úgy éreztem hogy "ÁH ez az a Scott akit én szeressek", néha meg hogy "Jó köszönjük... takarodj már a monitoromról!". Miért is? Mert Scott szenvedése néha kiborított. Az állandó Allison utáni epekedéstől már a falat kapartam volna... Az első két évadban megy ez a se veled, se nélküled kapcsolat, aztán a harmadik évadban teljesen megszakad közöttük a kapcsolat. Illetve inkább a harmadik évad második felében. Ugyanis ott már mindkettőjüknek lesz más. 
Stiles Stilinski: Hm... Kedvenc karakterem és nem azért mert alapból imádom Dylan O'Briant (de igen, az is közre játszik). Hanem azért mert a jelenlétével feldobja szinte az összes évad, összes részét (igen, most a drága a gonosz, de ezen túltesszük magunkat majd és visszatér megint a hiperaktív fiúvá, akinek a szarkazmusa az egyetlen fegyvere!).
Stiles: Mit teszel ha az alpha nem bukkan fel? Scott: Nem tudom.Stiles: És ha felbukkan?Scott: Nem tudom.Stiles: Csodálatos terv.
 Még mielőtt áttérnék a következő karakterre el kell mondanom hogy megveszek azokért a momentekért amikor Stiles és Derek együtt szerepel, mert az valahogy mindig nevetségesen röhejes lesz.
Lydia Martin: Az iskola jégkirálynője, akibe Stiles reménytelenül bele van zúgva. Igazából az első két évadban reménytelenül figyeltem ennek a hölgyeménynek a szenvedését Jacksonnal, aztán elment Jackson és rájöttem hogy hé, a kedvenc női karakterem.
Lydia már alapból egy szuper érdekes karakter szerintem. Az első pár részben játssza az ostoba libát, aki tök hülye mindenben és csak azért jár Jacksonnak mert az népszerű. Aztán lassan kiderül hogy Lydia tényleg szereti Jacksont, és hogy egy szuper okos csaj.
Allison Argent: Avagy a női karakter akitől a falat kaparom! Minden, de minden karaktert imádok ebben a sorozatban, de még a legrosszabb dark karaktert is többre becsülöm mit őt. És nem azért a tudathasadásos elméje miatt (de, igen!) hanem úgy konkrétan minden idegesít benne. Most már kezdek vele megbarátkozni, tehát nem marom le az arcom amikor meglátom de még mindig vannak a hölgyeménnyel fenntartásaim!
Derek Hale: Avagy a sourwolf és Miguel (becenevek by: Stiles). Talán a sorozat egyik legérdekesebb karaktere, mert a maga módján mufurc, morci, sose vigyorog, de ettől eltekintve miután alfa lesz, és ott lesz neki Isaac, Boyd és Erica rögtön elkezdi megmutatni a nézők felé hogy igazából csak magányos és nem hideg szívű. Aztán persze megérkezik Jennifer és Cora (a húga), illetve megismerjük az ő tini románcát Paigel. és még jobban megmutatkozik az érzelmes oldala.
Jackson Whittemore: Ha Allison volt a legutáltabb női karakterem, elmondanám, Jackson nyerte el a legutáltabb férfi karakter címet *nagy tapsot neki*. Miután megtudja hogy Scott egy vérfarkas ő is azzá akár válni, így egy ideig Scottot nyúzza ezzel a témával, majd miután az elmondja neki hogy egy alfa kell ehhez, és ő nem az, így Derekhez megy miután az alfa lett. Derek megharapja a teste harcol a harapás ellen, és valami oknál fogva nem vérfarkas lesz belőle hanem Kanima, amiről Jackson semmit sem tud elég sokáig.
Ők volnának a főszereplők, írnék én még szívesen a többiekről, de akkor napokig a billentyűzetet kellene ütögetnem! Így nem teszem.
Vagy még is mert hogy, meg kell említenem Peter Hale-t akinek nagy szerepe van még a történetbe hisz ő harapdálta meg Scotty fiút is, emellett igen, ő Derek nagybátyja. Ő ölte meg Laurát (Derek nővérét). És igen, fontos szerepe van a történetben, de nem az ami miatt megemlítettem hanem az hogy én totál imádom őt. Igen, egy pszichopata, de ettől eltekintve -akárcsak Stiles- hihetetlen humoros karakter.

  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés